Timetable Sign & Print Expo 2022: Focus op prijsverhogingen, inkjet, creativiteit, online print en technologie.

Timetable Sign & Print Expo 2022: Focus op prijsverhogingen, inkjet, creativiteit, online print en technologie.

GORINCHEM – De vakbeurs Sign & Print Expo 2022 is dé plek waar professionals komende week hun kennis kunnen opdoen op het gebied van uiteenlopende actualiteiten, zoals prijsverhogingen, inkjet, creativiteit, online print en technologie. Experts delen op 22, 23 en 24 maart hun expertise over actuele problematiek en de trends en ontwikkelingen van nu. Een wisselwerking van zenden en interactie. Het definitieve programma inclusief timetable is nu bekend.

Dinsdag 22 maart – SignTalk, inkjet vs offset én omdenkers in duurzaam ondernemerschap

Op de dinsdag worden alle vlakken op het gebied van signing, grafimedia en creativiteit aangeraakt. SignTalk Live trapt in het hart van de beursvloer af met FESPA Nederland, Probo, Visix en Si’bon en FESPA België. FONK Media start om 14.00 uur in het theater met een vijftal omdenkers in een wereld van techniek en duurzaam ondernemerschap. De avond gaat vervolgens vroeg van start met een blik op de eindeloze discussie tussen inkjet en offset, onder leiding van Printmedianieuws. INKISH, in de persoon van Morten Reitoft (Denemarken) gaat in op inkjet, de ultieme disruptie in digital print. Manroland, HP Indigo, Crown van Gelder, Landa en Canon schuiven vervolgens aan tafel om bezoekers mee te nemen in de wereld van inkjet vs offset.

Woensdag 23 maart – prijsverhogingen én creatief met visuele communicatie

Waar Printmedianieuws op dinsdag afsluit, starten zij woensdag het theater op met misschien wel het actueelste onderwerp van dit moment: prijsverhogingen. Hoe om te gaan met kosten, opbrengsten, prijzen en sommen. Live vanuit Amerika neemt Marco Boer van IT Strategies bezoekers mee in deze wereld. Reclameland, Veldhuis Media, GOC, KVGO en Afga trappen de discussie af in een rondetafelsessie die hierop volgt. In de middag duiken we het brein in, met Unravel Research wordt een kijkje genomen in de neuromarketing & psychologie van design. Rob de Winter neemt bezoekers mee in de wereld van Adobe. Wat is er veranderd in Creative Cloud 2022 en hoe kan je Adobe Aero inzetten om je eigen interactieve AR-museum te creëren. Graphic Matters neemt bezoekers tussen de sessies mee in hoe zij een museum fysiek in een stad kunnen maken in plaats van digitaal.

Donderdag 24 maart – creativiteit, online print en technologie

De donderdag nemen de zuidelijke vrienden van VIGC het podium in handen. Technologie, online print en creativiteit voert de toon in het theater. Data-driven product design, optimale workflows en processen, cybersecurity, power van post, automatisatie en integratie van electronica in verpakkingen zijn onderwerpen die aan bod komen.

De gehele line-up is terug te vinden op de website. Registreren voor de fysieke editie van Sign & Print Expo, die op 22, 23 en 24 maart 2022 op de agenda staat, is nu mogelijk. Deze editie vindt zoals vertrouwd plaats in Evenementenhal Gorinchem. Voor meer informatie en/of updates over ons kennisplatform, bekijk www.signprintexpo.nl.

Deel dit bericht:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Scroll naar top

SIGN & PRINT Expo WORDT VISUALIZE EXPO

Een nieuwe naam, een nieuw logo en een nieuwe website. De bekende Sign & Print beurs presenteert zich vanaf nu als Visualize Expo!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws rondom Visualize Expo.