Signs in het coronatijdperk (deel 4)

Voorlopig gaan we nog wel even gebukt onder het coronavirus. In deze crisistijd spelen veel bedrijven in de signbranche in op de ontwikkelingen met creatieve ideeën. Deel 4 van een impressie van coronagerelateerde uitingen en bijzondere initiatieven vanuit de signwereld.

 

Nu de ‘anderhalve-meter-maatschappij’ steeds meer het nieuwe normaal lijkt te worden, zien we veel bedrijven daarop inspelen. We kregen verschillende inzendingen binnen en zagen ook opvallende initiatieven op social media. Hieronder een impressie, zonder ook maar de illusie te hebben dat we volledig zijn.

Ook PixioDigital NL uit Montfoort sorteert voor op de 1,5-meter-economie. Ze hebben een eenvoudige tool ontwikkeld om actuele informatie omtrent de preventiemaatregelen te communiceren. De PixioDisplay Corona Informatiezuil is contactloos te gebruiken en op afstand te bedienen. Altijd de actuele adviezen en richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM voor medewerkers en klanten. Na de coronacrisis is het display flexibel in te zetten voor andere doeleinden, stelt PixioDisplay.

Veelvuldig onderwerp van gesprek: is een mondkapje in het maatschappelijk leven nu effectief of niet? Wordt het dragen ervan ook in Nederland verplicht? Verplicht of niet, Exposize geloven ze dat gebruik van een mondkapje – dat niet is gekeurd voor medisch gebruik (!) – de verspreiding van nevel bij kuchen, niezen en hoesten vermindert. Een mooie bijkomstigheid van dit product is de communicatiekracht. Klanten en medewerkers kun je voorzien van een mondkapje met een logo! Bij FaberVlaggen.nl kan men nu online een eigen mondkapje ontwerpen. Kies een kleur, plaats een logo, een tekst of zelfs een afbeelding. Men ziet direct hoe het er straks uit komt te zien. Bestellen kan van 10 tot 100.000 stuks.

Deel dit bericht:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Scroll naar top