SIGN & PRINT FESTIVAL INTRODUCEERT EASYGO

EasyGo is vanaf 2019 onderdeel van het standaardaanbod van Easyfairs. Een servicepakket met een breed aanbod aan marketingtools gebaseerd op de meest recente ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie.

Wij zijn dan ook enorm verheugd met het feit dat we EasyGo mogen introduceren op Sign & Print Festival 2020. Als partner haal je met Easygo nog meer uit jouw beursdeelname en voor bezoekers wordt het nog makkelijker om relevante informatie te verzamelen tijdens het beursbezoek.

Als partner...

wordt je online zichtbaarheid voorafgaand aan de beursdeelname verhoogd en het opvolgen van leads na afloop van de beurs was nog nooit zo eenvoudig. Je maakt een keuze uit de vier EasyGo pakketten. Voor iedereen is er een passend pakket wat aansluit bij de vooraf gemaakte beursdoelstellingen.

 

Voorafgaand aan Sign & Print Festival vul je een online profiel in met bedrijfsinformatie en productinformatie in My Easyfairs. De informatie uit dit profiel wordt na afloop van de beurs gedeeld met bezoekers die jou hebben gescand tijdens het festival. Je hebt zelf de regie over de informatie die gedeeld wordt. Hoe uitgebreider het profiel gevuld wordt in aanloop naar de beurs, hoe meer interessante informatie er gedeeld wordt met potentiële nieuwe relaties.

De festivalbezoeker...

kan door de komst van EasyGo op eenvoudige wijze de interessante stands scannen met de bezoekersbadge die zij bij het betreden van het event ontvangen (Smartbadge technologie) en na afloop van het bezoek ontvangt de bezoeker alle informatie van de gescande stands direct in de mailbox. Voor jou als partner is het daarom van belang om uw online profiel in My Easyfairs zo gedetailleerd mogelijk in te vullen.

Zelfs wanneer er geen face to face gesprek gevoerd is op de beursvloer kan door de komst van EasyGo relevante informatie uitgewisseld worden, waardoor het genereren van leads nog nooit zo eenvoudig was.