Sign & Print festival promoten

In aanloop naar de beurs is het belangrijk om jouw deelname kenbaar te maken aan (potentiële) relaties. Samen met jou als exposant streven wij naar een beursvloer vol met kwalitatieve bezoekers. Om de beursdeelname kenbaar te maken via alle mogelijke kanalen bieden wij jou diverse tools om de deelname te promoten en tot een nog groter succes te maken.

MARKETINGMATERIALEN

Door op de button te klikken vind je diverse marketingmaterialen. De map bevat op dit moment het beurslogo in verschillende formaten en een banner. Gebruik het logo en de banner op de verschillende marketinguitingen die je gepland hebt staan in aanloop naar jouw beursdeelname (zowel in print als digitaal). Zo kun je jouw deelname via verschillende kanalen kenbaar maken bij een zo groot mogelijke interessante doelgroep.

De map met marketingmaterialen wordt later verder aangevuld met meer banners die je kunt gebruiken op de website, in je e-mailhandtekening of in je digitale nieuwsbrieven. In jouw online uitingen kun je verwijzen naar de website of de registratieportal.

EXTRA EXPOSURE MOGELIJKHEDEN

Benieuwd naar de extra exposure mogelijkheden tijdens Sign & Print Festival? 

PROMOTIEPAKKET

Naast de digitale promotiemiddelen ontvang je per post een pakket met daarin uitnodigingen waarmee je jouw relaties nogmaals kunt attenderen op je deelname of uit kunt nodigen voor een bezoek aan de beurs.

SPEEL IN OP DE GRAFISCHE DESIGN TRENDS VAN 2020

Festivals zijn er in allerlei soorten en maten. Sign & Print Festival staat bol van creativiteit en beleving. Het resulteert in een praktisch event waar kennis key is. Deze elementen laten wij in onze huisstijl samenkomen met de grafische design trends van 2020, waarbij gebruik gemaakt wordt van felle kleuren met uiteenlopende verlopen én herkenbare grafische elementen. Grafische kunst komt hiermee op 1, gevolgd door het daadwerkelijke design. Dit zal herkenbaar zijn voor de creatieve industrie waarbij direct de interesse van de festivalbezoekers wordt gewekt. Hoe laat jij deze grafische trends terugkomen in combinatie met de area waar jij je aan verbonden hebt?