Columns
Columns

Alles begint bij bewustwording
Het Congres ‘Fast Forward in Print’ van VIGC drie weken geleden was als vanouds een fysiek evenement. Een hele opluchting dat we elkaar weer persoonlijk konden ontmoeten.

Sector in beweging
Je hebt er waarschijnlijk wel eens van gehoord, de S-vormige leercurve die je kan toepassen in organisaties en bedrijven.

Veerkracht!
Hoe zalig is het om terug weer ‘onder de mensen te mogen komen’. Letterlijk dan! De files moeten we er jammer genoeg ook weer bijnemen. Maar laten we het vooral even hebben over de veerkracht die Jos Sluetelings in vele bedrijven en op de beursvloer meen te kunnen ontdekken.

To be hacked or not to be hacked
Het antwoord is simpel, zo blijkt. Het is gewoon een kwestie van tijd! Ook voor grafische bedrijven is cybersecurity een meer dan belangrijk onderdeel binnen het bedrijfsproces. Maar hoe goed is jouw drukkerij beveiligd tegen cyberaanvallen? En wat kan je doen om digitale criminelen buiten het bedrijf te houden?

‘Druk’ mee jouw stempel op de toekomst
Een oproep vanuit columnist Jos Steutelings (managing director VIGC) om deze zomer – met een cocktail in de hand – eens stil te staan bij de creatieve nieuwe producten, diensten en businessmodellen die onder de druk van de pandemie zijn bedacht.