Columns

Columns

‘Druk’ mee jouw stempel op de toekomst

Een oproep vanuit columnist Jos Steutelings (managing director VIGC) om deze zomer – met een cocktail in de hand – eens stil te staan bij de creatieve nieuwe producten, diensten en businessmodellen die onder de druk van de pandemie zijn bedacht. 

Read More »

Print verbindt

Zeggen dat we niet het gemakkelijkste jaar achter de rug hebben is een understatement. Dit geldt voor de grafische leveranciers, productiebedrijven, eventorganisatoren en dus ook voor innovatiecentra en netwerkorganisaties als VIGC.

Read More »

Kracht van innovatie

“Jullie hebben makkelijk praten maar als je dagelijks geconfronteerd wordt met operationele problemen, is het niet evident om actief met innovatie bezig te zijn.”

Read More »

Verpakkingen als ‘heilige graal’?

In tijden waar commercial print onder druk staat, wordt er met grote ogen naar verpakkingsbedrijven gekeken. Afhankelijk van de sub markten worden hier meestal nog mooie resultaten opgetekend. Maar er zijn natuurlijk wezenlijke verschillen tussen klassieke commercial print bedrijven en een gespecialiseerd verpakkingsbedrijf. En alles begint natuurlijk bij het verpakkingsontwerp!

Read More »

‘Bijblijven’, ook in tijden van crisis!

De kennis van medewerkers in de grafische industrie moet voortdurend mee evolueren met de actuele trends in de markt. Opleidingen en events zijn daarbij cruciaal en juist in tijden van crisis is het belangrijk om het belang hiervan niet uit het oog te verliezen. Het is dan ook goed om vooruit te durven kijken en nu te investeren in het belangrijkste kapitaal van onze bedrijven, de medewerkers!

Read More »
Scroll naar top