Columns

Columns

Veerkracht!

Hoe zalig is het om terug weer ‘onder de mensen te mogen komen’. Letterlijk dan! De files moeten we er jammer genoeg ook weer bijnemen. Maar laten we het vooral even hebben over de veerkracht die Jos Sluetelings in vele bedrijven en op de beursvloer meen te kunnen ontdekken.

Read More »

To be hacked or not to be hacked

Het antwoord is simpel, zo blijkt. Het is gewoon een kwestie van tijd! Ook voor grafische bedrijven is cybersecurity een meer dan belangrijk onderdeel binnen het bedrijfsproces. Maar hoe goed is jouw drukkerij beveiligd tegen cyberaanvallen? En wat kan je doen om digitale criminelen buiten het bedrijf te houden?

Read More »

‘Druk’ mee jouw stempel op de toekomst

Een oproep vanuit columnist Jos Steutelings (managing director VIGC) om deze zomer – met een cocktail in de hand – eens stil te staan bij de creatieve nieuwe producten, diensten en businessmodellen die onder de druk van de pandemie zijn bedacht. 

Read More »

Print verbindt

Zeggen dat we niet het gemakkelijkste jaar achter de rug hebben is een understatement. Dit geldt voor de grafische leveranciers, productiebedrijven, eventorganisatoren en dus ook voor innovatiecentra en netwerkorganisaties als VIGC.

Read More »

Kracht van innovatie

“Jullie hebben makkelijk praten maar als je dagelijks geconfronteerd wordt met operationele problemen, is het niet evident om actief met innovatie bezig te zijn.”

Read More »
Scroll naar top