EasyGo voor exposanten

SIGN & PRINT EXPO MET EASYGO

EasyGo is vanaf 2019 onderdeel van het standaardaanbod van Easyfairs. Een servicepakket met een breed aanbod aan marketingtools gebaseerd op de meest recente ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie.

 

Als exposant haal je met Easygo nog meer uit jouw beursdeelname en voor bezoekers wordt het nog makkelijker om relevante informatie te verzamelen tijdens het beursbezoek. 

Als exposant...

wordt je online zichtbaarheid voorafgaand aan de beursdeelname verhoogd en het opvolgen van leads na afloop van de beurs was nog nooit zo eenvoudig. Je maakt een keuze uit één van de vier EasyGo pakketten. Voor iedereen is er een passend pakket wat aansluit bij de vooraf gemaakte beursdoelstellingen.

 

Voorafgaand aan Sign & Print Expo vul je een online profiel in met bedrijfsinformatie en productinformatie in My Easyfairs. De informatie uit dit profiel wordt weergegeven op de beurswebsite en na afloop van de beurs gedeeld met bezoekers die jou hebben gescand tijdens de beurs. Je hebt zelf de regie over de informatie die gedeeld wordt. Hoe uitgebreider het profiel gevuld wordt in aanloop naar de beurs, hoe meer interessante informatie er gedeeld wordt met potentiële nieuwe relaties.

De bezoeker...

kan door EasyGo eenvoudig interessante stands scannen met zijn Smart Badge die hij bij binnenkomst ontvangt. De ochtend na zijn beursbezoek ontvangt de bezoeker alle informatie van de gescande stands direct in de mailbox. Zorg daarom dat jouw online profiel in My Easyfairs zo gedetailleerd mogelijk in te vullen.

Zelfs wanneer er geen face to face gesprek gevoerd is op de beursvloer kan door de komst van EasyGo relevante informatie uitgewisseld worden. Het genereren van leads was nog nooit zo eenvoudig!

EASYGO IN EEN NOTENDOP

Met de komst van EasyGo is het extreem eenvoudig om jouw bereik, zichtbaarheid en ROI te boosten. Het maakt deel uit van het standaardaanbod van Easyfairs, maar wij geven je de keuze, afhankelijk van jouw doelstellingen: een betere zichtbaarheid of meer leads. Of misschien juist beide? Wij raden het pakket GoPlus aan om jouw zichtbaarheid te verbeteren en om meer leads te verzamelen.

Afbeelding1.png

GOLEADS

Maximale leadgeneratie en een verdieping van jouw klantrelaties.

Afbeelding2.png

GOPLUS

Maximale leadgeneratie en verbeterde
online zichtbaarheid.

Afbeelding3.png

GOPREMIUM

Maximale leadgeneratie en maximale
zichtbaarheid van je merk, zowel
online als op het event.

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheer je eenvoudig je bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan je deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin je potentiële bezoekers informeert over jouw aanbod. Door je website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met je opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die je kunt publiceren.
  • Houd je profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in je profiel.

Positioneer je bedrijf als innovator! Meld jouw innovatieve product aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het je heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met jouw gepersonaliseerde registratielink, via de door jou gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als je hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! Je kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die jouw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kun je bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op jouw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om je deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast je relatielijst bij ons aan zodat wij jouw relaties voor je kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over je producten en diensten via een draadloze reader op jouw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat je zelfs bezoekers bereikt met wie je tijdens het event geen interactie kon hebben. Door jouw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van je online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

1 Innovatie + 1 Smart Badge reader

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheer je eenvoudig je bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan je deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin je potentiële bezoekers informeert over jouw aanbod. Door je website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met je opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die je kunt publiceren.
  • Houd je profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in je profiel.

Positioneer je bedrijf als innovator! Meld jouw innovatieve product aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het je heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met jouw gepersonaliseerde registratielink, via de door jou gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als je hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! Je kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die jouw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kun je bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op jouw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om je deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast je relatielijst bij ons aan zodat wij jouw relaties voor je kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over je producten en diensten via een draadloze reader op jouw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat je zelfs bezoekers bereikt met wie je tijdens het event geen interactie kon hebben. Door jouw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van je online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

2 Innovaties + 2 Smart Badge readers

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheer je eenvoudig je bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan je deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin je potentiële bezoekers informeert over jouw aanbod. Door je website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met je opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die je kunt publiceren.
  • Houd je profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in je profiel.

Positioneer je bedrijf als innovator! Meld jouw innovatieve product aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het je heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met jouw gepersonaliseerde registratielink, via de door jou gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als je hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! Je kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die jouw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kun je bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op jouw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om je deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast je relatielijst bij ons aan zodat wij jouw relaties voor je kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over je producten en diensten via een draadloze reader op jouw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat je zelfs bezoekers bereikt met wie je tijdens het event geen interactie kon hebben. Door jouw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van je online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

2 Innovaties + 3 Smart Badge readers

Boost jouw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in je hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij jouw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kun je gemakkelijk de badge van je bezoekers scannen. Hiermee leg je de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. Je kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die je hebt uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet je zeker dat je belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Boost jouw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in je hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij jouw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kun je gemakkelijk de badge van je bezoekers scannen. Hiermee leg je de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. Je kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die je hebt uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet je zeker dat je belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Boost jouw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in je hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij jouw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kun je gemakkelijk de badge van je bezoekers scannen. Hiermee leg je de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. Je kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die je hebt uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet je zeker dat je belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Extra online zichtbaarheid

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid van jouw merk op een niet te missen locatie. Jouw logo wordt getoond in de exposantenlijst van de online catalogus.

Je krijgt de mogelijkheid om een video in plaats van een statische afbeelding te plaatsen bovenaan je online bedrijfsprofiel.

Extra online en offline zichtbaarheid​

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid van jouw merk op een niet te missen locatie. Jouw logo wordt getoond in de exposantenlijst van de online catalogus.

Je krijgt de mogelijkheid om een video in plaats van een statische afbeelding te plaatsen bovenaan je online bedrijfsprofiel.

Je bedrijf wordt opvallender weergegeven in de exposantenlijst van de online catalogus.

Je logo is zichtbaar tijdens verschillende stappen die een bezoeker doorloopt om een ticket te registreren. Jouw logo verschijnt bijvoorbeeld in de registratieportal, in de bevestigingsmail en op het toegangsbewijs. Deze exclusieve optie is voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar.

Word gezien waar het ertoe doet! Jouw logo of advertentie is zichtbaar op displays op drukbezochte plekken tijdens het event.

Scroll naar top