De virtuele beursvloer VIGC

De virtuele beursvloer VIGC

Innovaties door Sign & Print tijdens de virtuele beursvloer van VIGC

Door het wegvallen van de meeste evenementen en beurzen vallen er heel wat informatie- en netwerkmomenten weg dit jaar. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat leveranciers stil blijven zitten en hun innovaties niet uitbrengen. Integendeel! Ondanks de Covid-19 crisis zijn grafische leveranciers volop bezig om hun nieuwe producten en diensten aan de sector voor te stellen. VIGC draagt graag zijn steentje bij aan het verspreiden van deze informatie. Daarom heeft VIGC voor hun 25 Strategische Partners het initiatief ‘de Virtuele Beursvloer’ gecreëerd.

Sign & Print zal tijden de ‘Virtuele beurs’ op 20 november 2020 spreken over the Power of live. Hierin licht zij toe hoe Easyfairs als internationale eventorganisator omgaat met de crisis en welke invloed dit heeft op de toekomst van Sign & Print Expo; hét event op het gebied van grafimedia en visuele communicatie. Ben je er vrijdag 20 november ook bij?

The power of live: hoe behaal je nieuwe leads en vergroot je naamsbekendheid?

Vrijdag 20 november 2020 (11:00 -12:00) – Innovaties door Sign en Print Expo 2021

Innovaties tonen, naamsbekendheid vergroten, nieuwe leads genereren, demo’s geven, relaties ontmoeten en oplossingen bieden. Dit zijn een aantal redenen waarom bedrijven behoefte hebben aan fysieke ontmoetingsplekken. Fysieke ontmoetingsplekken die momenteel enorm onder druk staan, maar tegelijkertijd groeit het verlangen naar veilige contactmomenten met mogelijke leveranciers. Fysiek, digitaal of online? De crisis zorgt voor nieuwe trends en innovaties op het gebied van visuele communicatie; denk aan de explosieve groei van e-commerce, vraag naar corona-preventie oplossingen (en signing) en creatieve duurzame communicatie oplossingen. Wij laten zien hoe we binnen internationale eventorganisator Easyfairs omgaan met de crisis en wat het brengt voor de toekomst van Sign & Print Expo; hét event op het gebied van grafimedia en visuele communicatie.

 

Rowdy van den Nieuwenhuizen (Head of Content) en Denise Tompson (Accountmanager) hebben beiden een bijdrage geleverd aan de evolutie die de van origine grafische vakbeurs vanaf 2018 heeft doorgemaakt. Het doel? De grafische- en sign industrie voorzien van een niet te missen platform en bezoekers 365 dagen in het jaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen binnen deze industrie.


Tot vrijdag 20 november 2020 en blijf gezond!

Deel dit bericht:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Scroll naar top

SIGN & PRINT Expo WORDT VISUALIZE EXPO

Een nieuwe naam, een nieuw logo en een nieuwe website. De bekende Sign & Print beurs presenteert zich vanaf nu als Visualize Expo!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws rondom Visualize Expo.